Rubriken ska tydligen vara här

Kom nyss hem från Högbo. Idag hade vi markarbete och jag hade som vanligt Gabbi. Vi hade ett kubhinder på ena långsidan och på den andra var det bommar. Sidan med bommarna skulle man göra en serpentinbåge, efter halva serpentinen skulle man göra en liten volt och sen fortsätta göra klart serpentinen... Äsch, det här behöver jag kanske inte skriva om.. Det kanske bara är 5 besökare som tycker det här är intressant, resten skiter väl helt fulltstänigt i hur jag rider? x) Haha. Iallafall. Hon är väldigt rolig att rida, men det säger jag kanske om varje häst. Äsch, jag får jämt roliga hästar.


Mamma tog kort med min iphone förra veckan.. Hon är verkligen duktig min mamma. Ja, man ser att det är en häst iallafall.. :)

Nu ska jag äta och sen duscha. Imorgon har vi ett stort svenskaprov om satsdelar. Men jag orkar inte plugga till det, så vi får se hur det går imorgon! Hehe, ikväll ska jag bara ta det luuugnt och kolla på tv. Åh, en bulle är jag nog också sugen på. Haahha.


Kommentarer
Postat av: N

Fin blogg, allt bra me dig? :)

2010-03-30 @ 07:34:33
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Carro :D

Jätte fin blogg ! =D

2010-03-30 @ 20:00:55
Postat av: Sv;

Tack Carro! :D

2010-03-30 @ 22:07:02
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0