2010-03-30

Jag funderade på att stanna hemma imorse, av en sjukdom som jag tror alla någon gång har drabbats av. Trötthet. Ni förstår, sängen var så hiiimla varm och skööön så jag orkade inte gå upp.. Men på någon konstigt sett så var jag ändå i skolan någon timme efter..

Vi hade svenskaprov idag, och det gick förvånat bra... ..HHAHAHAHA, jag kollar på Jerry Springer och det är någon gubbe som håller på och visar några trix med sin gris.. Hallå? vart tog alla (fult ord) kvinnor vägen? Alla otrogna människor som brukar vara med, hallå vart är dem? Aha, nu förstår jag. Gubbens fru kom nyss in, och dem bråkar om grisen. Hahha, nu förstår jag, han gillar grisen mer än sin fru. HAHAHA, detta är är bra tv gott folk, bra tv, kom ihåg det!

Iallafall, tillbaka till mitt.. Hahha, nej jag är ledsen! Nu är det två tjocka tvillingar på tvn. Ena tvillingen hade sex med den andras man. I den andra tvillingens säng. Hahaha, jag tror jag dör!  Och nu kom mannen in på scen, och han är en cowboy.. xD Herregud. Nej, nu måste jag iallafall börja plugga!

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahahaha, sofia xD två tjocka tvillingar på teven xD

2010-03-30 @ 19:33:47
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: N

SV: Tack, va glad ja blir :')

Jaa, det är ju snart lov. ska du göra nåt mys i påsk? :D

2010-03-30 @ 21:48:12
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0