Dancin' where the stars go blue

När jag kom hem från Wilma var jag så trött så jag la mig i sängen för att kolla på One Tree Hill. Jag somnade efter två minuter och när jag vaknade igen var det helt svart ute. Hahha, så ja, det var min dag de. Tidigt imorse var jag också hos en läkare som tittade på min hand som jag har haft problem med det senaste halvåret. Lite då och då dunkar och sticks det i min handled, som brukar vara i ungefär 2 veckor, dygnet runt och sen blir den helt bra igen. Eftersom jag inte har ont i handleden idag så var det svårt för honom att veta precis vad felet var, det kan vara en infektion eller så är det något mer allvarligare som man kanske måste operera. Både min farfar och min mamma har haft samma problem som mig, men i båda handlederna och för dem gjorde det ont hela tiden. För mig är det bara en handled och gör ont bara ibland. I donno really care.

Här är bara några av mina favoritlåtar som är med i One Tree Hill. Jag lyssnar på dem om och om igen... Love

Taylor Hilton & Bethany Joy(Chris & Haley) - When the stars go blue


Jimmy Eat World - Hear you me


Jimmy Eat World - Polaris


Tyler Hilton(Chris) - That's how love should be


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0