Creo que me muera de aburrimiento

Usch, jag hatar söndagar, det är den mest deprimerande dagen på hela veckan. Varför? Jo, för det är då man kommer på att man har massvis med läxor! Varför gjorde jag inte dem på lovet för, som jag hade planerat? AAAh. 

Jag sitter nu för första gången och lyssnar på våran spanksaskiva vi har, vi har en skiva längst bak i våran textbok där dem läser texterna så man kan följa med och ja, ni fattar! Hahaha, jag känner mig som en gammal pensionär som försöker lära sig ett nytt språk inför en resa. Men jag förstår inte varför jag gör det här, jag fattar ju ändå inte vad dem säger. Dagen är snart över och jag käkade nyss frukost. Och imorgon börjar skolan igen! Yeeeey.

Kommentarer
Postat av: emelie

ååh, jag kunde inte ha sagt det där bättre själv! varför skjuter man upp det till sista dagen? xD så onödigt :o

2010-03-07 @ 17:35:42
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0