Weeeeho!

Nu kör vi lite frågor då, så här på söndagskvällen!

1. Det första du tvättar i duschen?
Hahhahaa
2. Hur mår du just NU?
Glad och trött. Jag fnittrar för jag kommer inte på svaret på ettan.. x)
3. Vad är sista bokstaven i namnet på killen du älskar?
Fööööööör avslöjande. Men jag älskar också min lillebror, när han sover, så då jag säger jag R.
4. Berätta om din senaste dröm.
Fööööööör avslöjande, för då avslöjar jag frågan ovan... x) Eller nej, det gör jag kanske inte. Eller jo, det gär jag xD
5. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Hahahah, jag trodde det stod glas först. Hahah. Slickar jag på glaset? Svar Ja. HAHAH. Kan verkligen inte förstå dem som biter i glassen.. Jag håller på och dör om jag biter. Hahha


6. Gillar du keso?
Nej.
7. Hur många länder har du besökt?
Italien, England och Mallorca. Findland, Danmark och Norge x1000 men dem räknas kanske inte som länder? Hahha, nej jag skojja. = 6 länder Jusste, nu när jag ändå håller på.. Jag ska till Italien i sommar! :D bymyself,som jagharnämnthundrasextioelvagånger!
8. Är dina föräldrar stränga?
Nej, eller jo. Ibland.
9. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Mina ögon, haha? Hm, svar nej.
10. Var kommer du vara på Lördag?
Hm, det är söndag just nu. Så det är ganska långt kvar... Hm. Jusste STUGAN SÅKLART! Och målar påskägg med släkten. Thih. Och har det största påskägget(såklart) som är full med en massa dodis! :)

11. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Yess. Fast sååå mycket brydde man väl sig inte när man var 9 år. Men ja.
12. Vad åt du till lunch?
En macka. :) Jag äter sällan lunch på helgerna faktiskt.
13. Har du lockigt hår?
Japp. Eller kanke mer vågigt?
14. När grät du senast?
Jag tror det var igår, då jag såg trailen till Remember me. x) Jag gråter väldigt lätt, speciellt till filmer.
15. Vem höll du senast i handen?
Nej jag vet inte riktigt. Det kan faktiskt vara min kusins sambos pappa. Hahaha.
 

16. Sover du med TVn på?
Nej, jag är snäll mot miljön ditt pucko! ...men jag brukar ha laptopen på.. (a)
17. Är du mörkrädd?
Nej, eller ibland. Om jag ser mig själv i spegeln. (Mittemot min säng, på andra sidan väggen, så finns det en spegel) Och det kan vara jäkligt läskigt att se sig själv på natten. Gahahahha.
18. Gillar du ditt liv just nu?
Ja, klart jag gör. Men det kan bli bättre om EN VISS person inte är så dum i huvudet..!! Men ja.
19. Har du bra syn?
HAHAHAHAH NEJ! Jag ska kolla synen i mitten av April, så får vi se vad som händer sen.. Jag är närsynt iallafall.
20. Var är dina föräldrar just nu?
Nere. En pratar i telefonen och en är ute med hundarna tror jag..


21. Vad har du på dig just nu?
Leggings, stor t-shirt och kofta.
22. Vad var det senaste du köpte?
New Moon dvd! :D
23. Hatar du mer än 3 personer?
Nej, jag hatar en och en halv.
24. Äger du ett vapen?
Yes, en 357 Magnum. Vaddårå? Det kanske kommer en alien och kidnappar mig!?
25. Gillar du ditt hår?
Nja, asså lite längre skulle det väl kunna vara. Annars är jag nöjd.


26. Gillar du dig själv?
Ja, det gör jag. I'm the awsomest!
27. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Men, båda ofc! Okej då. Mamma.
28. Hur ofta använder du MSN?
Inte så ofta faktiskt. MSN är för MesarSomNyser. Gud, vem vare som sa det till mig förut? Det var ju askul! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0