omg omg omg

GUD vad jag är stressad inför imorgon! Först har jag textil som första lektion, men det är den SISTA textilen innan vi slutar. Så då gäller det att bli färdig. Annars är det bye bye MVG.

Sen ska jag iväg för att köra upp för min moppelärare. Man måste först köra upp två gånger, en gång på en landsväg och en gång i stadstrafiken. Sen får man söka vidare till vägverket. Eller vad fan det nu heter..!

Sen ska jag tillbaka till skolan för att ha en extra lektion i textil. Vi knoddar på engelska kallar det surgery. He he.
Sen så ska jag och ett gäng till fjärran för att, ja, jag vettefan vad man kallar det. Simma. Vi var sjuka när dem andra på skolan gjorde det. Man typ dyker ner på botten och hämtar upp en docka och bla bla.. Sen ska jag hem, och då är väl klockan runt 8 skulle jag tro, och då, då får jag vila.. Hah, nej jag skoja bara. Då MÅSTE jag plugga! Fy fan vilken rolig dag alltså! Nu vill jag sova. tjillivippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0