trix kursen imorse

bilderna säger allt!


Våran border Ludde och grannen Signe. Som är hur gullig som helst förresten!!


"Dutt"



Här pekar mamma på ett objekt, i det här fallet ett träd. Sen säger hon runt och då springer Ludde runt det. Idag tränade hon med två träd, så det vart en åtta. Och jag stod på sidan och var ett störningshinder. Det gick jättebra! Trots alla andra hundar och folket omkring.

Oh yes, min mamma ser alltid ut så där. 
 

Godis!! Vaddå? Ska man inte stå så här?
  



Haha, i slutet var dem helt slutkörda.

Kommentarer
Postat av: Emmis

Gud vad roligt, jag VILL SE, hellst NU, saknar min pojke jätte mycket, speciellt nu när det börjar bli varmt ute igen, men vet han har det mycket bättre hos er än han någonsin hade kunnat få här, då vi inte har tiden till han nu när Felicia är i en så krävande ålder...

2010-05-17 @ 00:42:50
URL: http://felicia4ever.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0