Agility

Mamma tränar våran border Ludde två kvällar i veckan, i både agility och lydnad. För någon dag sen fick vi lite bilder från agility träningen. Och det är speciellt roligt för mig att se dem, eftersom jag har haft så fullt upp med skolan och allt annat. Så jag har inte hunnit träna honom själv. Mammas tränare säger att Ludde lätt kan komma upp till elit, han är helt fokuserad på banan och grunderna lärde han sig ju snabbt! Jag är stolt! Vi ska för sjutton bo på agilitybanan i sommar, för då ha man för en gångs skull tid!






Kommentarer
Postat av: Emmis

Kan vi inte åka dit en sväng då jag kommer ner och knäppa lite kort på han i action?

2010-05-14 @ 21:21:04
URL: http://felicia4ever.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0