15 maj

Efter hundkursen åkte jag till Wilma. Och såklart så möter jag otroligt jobbiga barn. Det gör jag jämt! Vart tusan håller alla söta barn till? En unge skrek "SPRIIING" och en annan följde efter mig och frågade om allt. Visst kan det vara rätt gulligt ibland. Men usch, barn är oftast sötast på avstånd.. Hehe. Det fick bli en liten vilodag för Wilma, jag skrittade i skogen barbacka.

Sen hämtade mamma upp mig och då åkte vi till köpis en snabbis. Jag köpte b.la. två par skor. Hah, båda gladiator förresten. Ett par med klack och ett par platta. Hur snygga som helst! Precis alla kommer ha gladiator i sommar, men såklart, det är skitsnyggt.

Nu luktar det grillat, fy vad gott! Jag slår vad om att nästan alla äter grillat ikväll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0