awesome-studsmatta-bild

Den här veckan är det någonting varje kväll, jag kommer ha fullt upp. I morgon börjar moppe utbildningen, som nu kommer vara tre kvällar i veckan, i två veckor. Så alltså kommer jag inte åka ut till Högbo för at rida pga. det, på två veckor.. Sen ska jag också till tandläkaren,  det är faktiskt sista besöket innan vi tar bort min tandställning. FYTUSANVASKÖNT! Hundmöte på brukshundsklubben på torsdag och sen, finally. Fredag. På fredag ska jag nog åka ut till sandviken för att kolla på hopptävlingar, för det är nämlingen Högbo spelen. Men aja. Det kommer vara en fullproppad vecka iallafall!

Idag har jag och Malin kört cross i Årsunda. Malin vurpade, men om hon inte skulle ha gjort det så vore det väldigt ovanligt för att vara första gången. Man åker omkull första gången, och flera gånger till innan man blir van liksom. Jag kommer ihåg att jag körde in i ett träd, min första gång, eller ja, hojen gjorde det, jag slängde mig åt sidan, men ändå! Haha, men Malin var duktig! Vi båda är lika taggade för att satsa på nästa säsong, då kommer det verkligen bli hårdträning! Varför det inte blir av den här säsongen är för att tiden räckter inte till.. Skolan och ridningen tar för mycket plats för mig.
Sen när jag kom hem har jag gjort bildläxan, som är ganska stor. Vi har några, men stora bildläxor per termin, så det gäller att göra sitt bästa. Men det är ju så jäkla svårt! Suck.

Jag försökte ta en sån där awesome-studsmatta-bild, men jag ledsnade efter det första försöket. Adjökens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0