A nightmare on Elm Street

Jag älskar skräckisar, men ändå inte. Jag hatar när det är blod och grejer, men när det är riktigt SKRÄCK så älskar jag det. Imorgon ska jag och ett gäng på Terror på Elm Street. Och den handlar väl typ om ett par tonåringar som jagas av en mördare som heter Freddy i sina drömmar. Thihi.
Asså den här filmen verkar skitbra, men jag tror ingen av oss kommer våga gå och lägga oss sen när vi kommer hem. HAHAHA. Usch usch, jag kollade nyss på trailen på Sf, och det var inte kul. Inte kuul. (med wow-jocke/Björn gustavsson dialekt) KIKA IN TRAILERN

Den här videon har jag kollat på tre gånger idag, och det är alltid lika rolig.

 
Och så är det en snubbe som lackar ut, på Lars-Olof. För att han har alvkläder på sig. Lars-Olof var så full så han snackar sims, vettu, han pratar simsspråket. Brbbir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0