One, two, Freddy's coming for you

Herregud vilken dag. På hemkunskapen, alltså sista lektionen, höll jag på att tuppa av. Eller jag tror jag gjorde det.. Iallafall, sen dess har jag känt mig konstig. Helt borta liksom. Sen tog iallafall jag och Linn bussen till Högbo. Inte för att hoppträna, utan för att kolla på hopptävlingar. Sen var vi tvungna att gå(fast vi hade det så underbart) till bussen för att möta upp Malin och Daniel på resecentrum. Sen mötte vi också upp Emelie och Ante i Gävle. 

Sen gick vi och såg Terror på Elm Street. Världens mest sjukaste och läskigaste film! Men den är absolut värd att ses! Jag såg ungefär halva filmen, den andra halvan blundade jag. Linn också typ. Hehe. Men det är det som är så jäkla kul! Daniel var också värsta skraj, men han fick ut sin rädsla genom att picka på mig i dem läskigaste scenerna.. Okej okej, alla var lika rädda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0