älskar när du ser på mig och ler

Sådär, nu har jag varit ute och fått lite luft. Jag har kommit på att man blir lite smågalen när man inte får frisk luft på några timmar.. Hehe.
Jag var nyss hos Jennie, hon som syr min balklänning. Den är inte riktigt klar än, men det hon har gjort hittills är asfint! Nu är det bara en månad kvar tills balen, så nu är det väl dags att börja tänka på vilka skor och andra accessoarer man ska ha till. Jag vill iallafall ha ett stort halsband och en svart kavaj eller sjal över axlarna.

Imorgon har jag sovmorgon. Swwwweeet. Jag ska till tandläkaren, så ibland kan det faktiskt vara riktigt skönt att ha tandställning!

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0