vaddå normal?

Okej, bara för att jag har otroligt tråkigt just nu.. Så kan jag väl bjuda på några oseriösa bilder. Jag har alldeles för många för att behålla för mig själv.


  

1. Hur gammal är du om fem år? 20, wow, thihjaja!

2. Vem var den sista du träffade? Den sista jag träffade? Nja,, asså mina föräldrar dårå kanske, eller om inte familjen räknas, så var det nästan hela släkten..

3. Hur lång är du? 164 cm.

4. Vilken var den senaste film du sett? GAHAHA, mobba mig inte, Alvin och gänget 2! :') jag asgarvade genom hela filmen.

5. Vem ringde du senast? hm, ja det var visst hemnummret.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Nja, det är för hemligt. haha,

7. Var är dagens planer? dagens? hm. Sova. Det jag har gjort idag är shopping på stan och sen varit på släktkalas.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos

10. När såg du senast din mamma? För kanske 5 minuter sedan?

11. Vilken ögonfärg har du? Brownisar

12. När vaknade du idag? Hm, ja det var nog runt halv tio. Av pissregnet.

13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, en borttappad. Jag och ett gäng hittade den. Fan va bra vi var då asså.  

14. Vilken är din favoritplats? I någon park en sommarkväll tillsammans med vänner.

15. Vilken plats föredrar du minst? På zoo där ormarna håller till. Fy usch.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag är gift med en rik man och vi bor granne med min moster i Italien. Nej jag skoja bara, Diddi kan få bo i vårt stora tjugorummars slott.

17. Vad skrämde dig som barn? Hundar och blixtrar. HAHA.

18. Vem fick dig att skratta senast? Alvin och gänget 2. Hahaha, den är seriös skitrolig!

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nja, om jag säger såhär. Jag har, men borde kanske egentligen inte ha. Eller vad vet jag. Jag har. Och dem är jag stolt över. Riktiga hetingar alltså.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär. buhu.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? HEJ MAMMA! haahahah, jag älskar min humor. Nej men jag sover med en t-shirt.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre.

23. Hur många landskap har du bott i? Ett. Fortfarande.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej, man kan faktiskt ha lika kul utan att dricka så jävla mycket så man måste spy.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, eller nä. Eller jo.

26. Är du social? Ibland, ibland inte. Hehe.

27. Vilken är din favoritglass? Omg, det var svårt. Typ mjukglass, det är gott.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en cross och satsa mer på både ridningen och på crossen. Betala tillbaka lite skulder till mamma och pappa skulle jag nog också kunna göra.

29. Tycker du om Kinamat? Älskar älskar älskar!!

30. Tycker du om kaffe? Nej.

31. Vad dricker du till frukost? Oboy och mjölk. Jag älskar mjölk.

32. Sover du på någon särskild sida? I mitten. Jag tar ju också upp den största platsen, det gör jag alltid.

33. Kan du spela poker? Absolut, är grym på klädpoker..

34. Tycker du om att mysa? Självklart.

35. Är du en beroendemänniska? Ja, jag är både beroende av choklad och en speciell person.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? MIN PAPPA, min pappas kusin och en kille i min klass. Och jusste, Selma Lagerlöf. Jag kan precis allt om henne. Det är nog en dold talang eller så jobbar vi med svenska författare i skolan, i dunno.

37. Vill du ha barn? Ja det tror jag, två typ.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska och italienska. Okejokej, jag vill lära mig italienska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope.

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat tror jag. Hahaha, sen är det nog kläder.

42. Äger du dyra smycken? Nej det är ganska glest på den fronten. Men man kanske kunde få liiite?

43. Har du någon gång testat narkotika? No.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Godis.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Hm, ja jag känner väldigt många roliga, jag vet inte. Emelie och Moa är nog bland toppen! 

46. Välj ett ärr på din kropp? Ärr? Hm. Jag kommer seriöst inte på, jag har nog inga ärr. Jag bryr mig inte om jag har ärr eller inte.

47. Vad har du för ringsignal? Old phone, ni vet nog vilken. Ganska jobbig efter några gånger.. Hah.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Inte jag, men mamma och pappa. Haha.

49. Flirtar du mycket? thih. Asså den här frågan är svår. Jag vet inte, jag vet ingenting längre...

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Jag har ingen profilbild.

51. Kan du byta olja på bilen? Jag har aldrig provat, men så svårt kan det väl inte vara? Eller?

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag har inget körkort. Men det kommer nog, jag skulle inte bli förvånad.

53. Vilken var den senaste bok du läste? Gösta Berglings saga. Asbra, verkligen...

54. Läser du dagstidningen? Nej, ibland när jag hinner så läser jag serierna. Älskar Baby Blues och Helge.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? VR.

56. Dansar du i bilen? Sittdansar, haha.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The Voice.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Oj, det vet jag inte.

59. När var du i kyrkan senast? Det var väldigt längesen. Kanske då när jag gick på första konfirmationsmötet, men efter det kom jag aldrig tillbaka. Haha.

60. Vilka personer utmanar du? Dem som vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0