andra november

Jag har inte skrivit så mycket här på ett tag så det känns som att jag är tvungen att göra det nu. Men va fan ska jag skriva om då? Jag håller på att bli galen, haha! Anyway. Jag tror jag gick och la mig runt 5 inatt, så om mamma och pappa läser det här just nu, förlåt. Hahah.

Tillbaka till det jag egentligen skulle snacka om. Jag somande runt 5 och vaknade runt 8 imorse, pga att jag var tvungen att ta ut hundarna. Sen när jag kom in igen var jag för pigg för att sova så då började jag kolla på en film och då somnade jag direkt. Ja, jag vet. Intresseklubben antecknar!

Nu har jag snackat med Maria och min dag är räddad! Woho! Jag skulle först hopptävla med häst, men jag har ingen lust för det längre.. Så nu ska jag vara med Maria och David idag istället. Kanoners tisdagers!

Kommentarer
Postat av: Lo

goood, jag vet den är hur hemsk som helst! DU MÅSTE SE DEN!!

2010-11-03 @ 14:39:38
URL: http://louisewi.blogg.se/
Postat av: emelie

Hahahaha, jag veeet, töntar alltså :D<3

2010-11-04 @ 00:20:15
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0