hurtfia

Idag är det Novemberkåsan i Gävle. Och det tycker vi är fett nice eller hur? Jobbigt bara att jag inte hinner med det. Bajs då. Och om jag inte har fel här så kommer Kåsan vara i Gävle om 10 år igen... Så ja.. det är bara att börja längta till nästa!

Kom precis in från en springrunda i skogen så nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis innan Elsas föräldrar kommer för att hämta henne. Efter det blir det en massa fix här hemma så kommer släkten lite senare på kvällen. Mysigare 20:e November kan det nästan inte bli!

Just fan, min pappa fyller ju år samma dag som mig så han lär vi ju också gratta! Eller ja, jag fyller år samma dag som han. Han fyllde alltså 24 år när jag föddes, finare present kan man väl inte få? hehehe. Så, GRATTIS LARS SAMUELSSON PÅ DIN DAG. JAG ÄLSKAR DIG!

fina gamla minnen det här!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS :D <3<3<3<3 till båda ;)

2010-11-20 @ 18:46:16
URL: http://elinnpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0