skjut mig

tack.

Ditt fullständiga namn? Anna Sofia Katarina Samuelsson
Hur Lång är du? 163
Ögonfärg? Brun
Spelar du något instrument? Nej.
Dina första tankar när du vaknar?
Varm säng. Vill. Somna. OM.
Vart befinner du dig just nu? Övervåningen, i soffan.
Biter du på naglarna? Fy nej.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Svarta.
Har du några husdjur?
Två hundar som heter Ludde.
Är du singel?
  Varför läser man alltid först snigel istället för singel? Det är sjukt! Men ja.
Vem är snyggasst? Nossleumas.
Vem vet mest om dig? Maria och Moa. Och mamma.
Vad vill du ha just nu? flygbiljett till jamaica. Eller vad säger du Diddi?
Rädd för? Ormar.. SOM FAN!
Din första riktiga kärlek? Martin Timell.
McDonalds eller Burgerking? Donken. Lätt.
Sjunger du?
Ja, men inte bra. Men jag gör det ändå, hehe.
Vad har du för skostorlek?
37
Vill du gifta dig? Nej, kvittar.
Kommer du överens med dina föräldrar? det beror på... hehe
Din hårfärg? Brun.
Vad ska du göra i morgon? Skolan. Sen får vi se.
Skor du hade på dig idag? Vinterkängor när jag gick med vovvarna och ridskor när jag red. Logiskt.
Vad sover du i? trosor och t-shirt. sexigt.
Snygg färg? Svart. Haha, tack jag vet.
Favoritårstid? Sommar.
Favoritmat och dryck? Stekt ris med kyckling och iskallt vatten! WOHO!
Hur svarar du i telefonen hemma?
Olika. Typ HEEEEEJ. Eller inte.
Vad är du sugen på nu? Sova.
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer, typ...
Sov du ensam inatt? Japp.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Halvsov i soffan.
Vad var det senaste någon sa till dig? Öhh. Vet inte.
Druckit idag? Mjölk, vatten och cola.
Vad är det för väder hos dig nu? Svart.
Godaste glassmaken? Choklad, lätt!
Drömmer du mardrömmar? Njaa, inte nu på ett tag faktiskt.
Favoritklädsel? Jeans och en stor jävla halsduk!
Favorit godis? Dem här runda små chokladbitarna. Haha, jag vet inte vad dem heter. Och dem dära kulorna, som jag också har glömt bort namner på. Hehe.
Hur många kuddar sover du med?
 Tre.
Längtar du mest efter just nu? Varm dusch.
Vem har vart din räddning idag? MARIA OCH MOA. Förvånade eller?
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Mat. Falukorv och ris. UUUUUUH! Fy va äckel.
Saknar du någon just nu?
Ja flera stycken.
Vill du ha barn? Ahrå, men om ett par tusen år sådär.
Är det någonting som är stressigt? Det är mycket som är stressigt just nu.
Längtar du till din nästa födelsedag? OHJA. 17 nästa! How sweet.
Är du blyg? Ja.

Vad gör du just nu? Kollar på tv.
Tycker du att du har fin dialekt? När jag slår över till skånska, ja ;D
Tycker du om snö? Aa, fast NÄ.
Vad gör du om 10 minuter? äter äcklig falukorv. och spyr.
Hur mår du nu? Jorå.
Vad är din önskan just nu? att jag får obegränsat med önskningar som slår in :D
Har du något speciellt cetat? cetat? hahah, citat menar du väl. pucko.
Vad lever du på? Vänner och familjen.
Vad gör du om 5 år? OMG! Då är jag 21. Då kommer jag göra en massa jävla roliga saker iallafall, resa med vännerna iallafall. Klart.
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg?  MALIN: "hallå sofia, vem är Dary?" hahahahahahahhahahahhahahah

Kommentarer
Postat av: Moa

me miss u <3

Jag har oxå varit kär i Martin Timell :D yey, han är S.C.H.N.Y.Y.Y.G.G!!!

2010-11-29 @ 23:05:41
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0