snodde listan från sötpersson

Lovar du att vara ärlig?: Klart.
Du heter: Sofia
Smeknamn: Sofia, fia.... korvståndsfia.. jaja, fråga mig inte varför! Hahaha
Låt som när du är ledsen sörjer till: Jag vet inte, kommer inte på någon nu direkt. Men jag känner på mig att det finns någon sån, kommer bara inte på den nu.
Beroende av: Mat och musik.
Vad tror folk om dig: Det beror väl på vem man frågar. Dem som inte känner mig skulle väl säga att jag var tyst och blyg.
Stämmer det: Beror väl på det också. Ibland, ibland inte.

Vad får du oftast komplimanger för:
Vad säger du för att imponera på någon: Hej min pappa är rik, vill du hångla?
Hur imponerar man på dig: Man säger att sin pappa är rik.
Brukar du skratta för dig själv: Hahaha, ja! Jag kan skratta åt allt för jag har värsta dåliga humorn som jag bara älskar.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Okej tack för påminnelsen, puss mamma
Var bor du: I skogen.
Trivs du där
: Jorå, helt OK.
Äger du några converse: Jajamen.

Är du allergisk mot något: Nej, fast jag var allergisk mot småbarn förut.. Det sa jag iallafall när jag var liten och när min lillebror var pytteliten.
Hur svarar du i mobilen: Hallå, eller typ ah Sofia, eller hej. Haha, jag vet inte. Olika, I guess.

Antal timmar sömn inatt: 6, ohfan. Inte bra Sofia!
Brukar du komma i tid: Ja, nästan jämt.
När mår du bra: När jag inte mår dåligt..

När blev du fotad senast: Kommer inte ihåg faktiskt. För någon dag sen.
Hur känner du dig nu: Trött och ensam. Haha, det kanske beror på att jag sitter mitt på golvet i mitt rum och är pisstrött. Varför sitter jag här egentligen? Stört.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.

Vad tycker du om fötter: Beror på vems, haha!
Vad saknar du: Just nu är det några släktingar jag saknar, typ min mormor som är död och min moster som bor i Italien tillexempel! Inte kul.
Hade du en bra kväll igår: Det finns bättre kvällar, men den var helt okej.
Favorit dryck på morgonen: Oboy! Om jag inte dricker det på morgonen kan hela min dag förstöras, nästan iallafall.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Haha, jag och Amanda satt och diskusterade det här idag.. Jag lägger mig aldrig innan tolv iallafall!
Är du blyg: Ja, men efter ett tag så släpper det. Ni ska bara se hur jag är tillsammans mina närmaste. Haha, jag älskar dem.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja faktiskt.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jadu, en hel del!

Är du nöjd med ditt liv: Helt okej.
Är du bortskämd: Nej, det är jag inte.
Vad gör du i morgon: Hatar den där frågan! Jag har absolut ingen aning. Jag är för en gångs skull ledig en fredagskväll nu, men jag vet inte vad jag ska göra med den än! Haha shit.
Vad längtar du till: Jullovet.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja det har jag verkligen, jag älskar dem med hela mitt hjärta!
Vad använder du för schampo: Gliss, men det varierar.
Hur gammal är du: 15 år MEN jag fyller 16 om 9 dagar!!! WOOOOOOHO.
Tycker du om någon just nu: Tycker om många ja, och om det är någon speciell så säger jag det inte. Aldrig på bloggen, den ni.
Gröna eller röda äpplen: Gröna, men om det är egna äpplen så är röda godast.
Vilken tid gick du upp idag: 06.30
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp.
Har du strumpor på dig nu: Jajamen, har dubbla tillochmed.
Är det okej att gråta: Självklart.

När grät du senast: Igår i skolan tror jag. Man gråter jämt av skratt när man sitter bredvid Max. Det går bara inte att hålla sig. Tårarna bara sprutar ut. Hahaha, han har världens sjukaste humor och ja, det har jag med!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara, dela med mig och SHOPPA!
Bär du glasögon eller linser: Nej, inga alls.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
Vill du gifta dig: Nej jag tycker det inte spelar någon roll. Man blir ju inte lyckligare om man gifter sig precis så jag tycker det kvittar.
Vill du ha barn: Ja det vill jag nog. Men om många många år isfl! 
Är du bra på att laga mat: Grym.
Är du flygrädd: Nej det är jag inte. Men man är ju såklart lite pirrig precis innan.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, iskallt vatten!

Vilken är din favoritglass:

Tror du på ett liv efter döden? Ja det tror jag på.
Vad äter du helst när du ser på film: Morötter eller chips.. Eller godis, haha!
Har du tandläkarskräck: Nej för jag är så van med dem nu. Jag hade tandställning från sjuan till nian så man kan ju nästan säga att jag är bästis med min tandläkare. Förut va det ju en period då man var dit till henne en gång i månaden satt, haha;)
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll. Lätt!
Vilken ögonfärg har du: Brun.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Flera gånger.
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Nej, fyfan.

Hur ofta tränar/motionerar du: Haha inte mycket precis. Jag rider två dagar i veckan och så brukar jag försöka ta mig ut på några lång prommisar med mina hundar också någon gång i veckan. Haha, lat jag.
Vilken är din favoritfilm: Vattenfilmen som jag, hermansson, moa och malin gjorde som NO-projekt i nian! Och ja, den är för bra för att jag ska kunna lägga ut den här och visa.. Hehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0