drömmer mig tillbaka


Jag och Roberta käkar Edward och Jacob glass. Jacob är choklad och vanlij! MUMS Edward är vanilj och jordgubb. På den här kvällen hände en jäkla massa saker. Vi gick vilse först, sen käkade vi pasta, sen såg jag och Diddi en skiiiiit snygg kille. Typ 20 så vi stod och glodde ett tag. Hihi. Sen gick vi till bilen och där hade två andra bilar låst in vår bil så vi inte kunde komma ut. Det är typiskt italienare det där! Dem är galna i trafiken. När vi stod där vid bilen flög det fladdermöss överallt! Och vi hade ju ljusa kläder på oss så fladdermössen nuddade oss nästan. Den kvällen lärde jag mig också att fladdermöss heter pipistrelli på italiano! Coolt huh?


Om man går in genom den här dörren kommer man till en vinkälla. Under inspelningen av New Moon så var det några skådespelare som var där inne och vilade mellan tagningarna. B.la. Robert Pattinson! Och ja, jag var också in där, thihihi.

Underbara vackra Italien. Missya!


Kommentarer
Postat av: emelie

mja, han dödade den för att den inte skulle döda människorna, typ x)

2010-10-10 @ 21:34:13
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: Lo

Jag önskar att jag kunde göra sånt själv men sånadär saker som har med att fläta och fixa får jag tyvärr lämna till mamsen! :(

2010-10-10 @ 22:46:03
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0