natthumor

Tro det eller ej men våran egna bloggdrottning den falska fick mig just att skratta. Eller ja, det får hon ofta.. Men nu var det så kul så jag var tvungnen att blogga om det. Woho! Är jag tillbaka eller?

Jag håller på att kissa på mig just nu., Och det är inte så fräscht kanske för jag har nyss bäddad rent. Hahaha! Anyway. Kolla på henne! För det första ser det ut som att hennes "pojkvän" har bröst. Riktigt stora också för den delen. Och för det andra så ser det ut som att hennes ena hand är innanför hans byxor.. Det tredje har jag glömt bort, men fy fan vad hon är skön! Kissie-missie-majou! Jo nu kom jag på det, det tredje är att jag är sjukt trött!




Kommentarer
Postat av: emelie

haha, och bulan han har! jeevlar, storlek XL.

2010-10-17 @ 11:11:25
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0