puss

Igår hade jag det väldigt mysig med mina underbara Louise, Emelie, Linn, Madde, Frida, Malin och Sofie. Jag åkte hem runt elva tror jag, fast jag verkligen inte ville men..

Idag är det tävlingsdag!! WOHO! Jag är bajs nervös. Men jag ska försöka att inte vara det, för om jag är nervös blir Ludde också nervös ju. Nu ska jag ner och äta frukost och vänta typ en timme tills mamma vaknar(ja, jag vill ha god tid på mig på morgonen) så vi kan göra oss klara för att sen åka iväg. Small klassen börjar kl 10 och jag är i large. Så det kommer bli en lång väntan idag. Vi får se om jag ska efteranmäla mig till en till klass som är senare idag. Jag vill se hur Ludde mår på plats först bara.

Haahahah, han är så snygg.


Kommentarer
Postat av: Lo

Du är så fin sofia!

2010-10-03 @ 15:07:05
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0