saknar det här enormt!




Den här bilden är tagen sista kvällen i Italien med min moster. Här är vi är påväg ut från hennes lägenhet för att gå ut och fira den sista kvällen tillsammans i Italien. Vi käkade på en pizzeria där servitören såg helt okej ut. heheheheheh, haha jag skoja. Fast han gjorde det ju..! Iallafall, efter vi hade käkat en helt jävla underbar pizza så gick vi ner till stan. Där på det stora torget var det fullt med människor. Jag tror dem sa i högtalaren att vi var ca 3000 pers. Ganska stort huh? Eller ja, vad vet jag? Fattar ju ingen italienska alls, hahaha, men jag tror dem sa det iallafall. Dem visade fyverkerier tillsammans med as skööön musik. Här har vi en video från det:

Visst är Diddi bra på att filma? hahaha, hon är bäst!

Jag älskar den här låten. Den påminner mig om min sommar.. Nej men tack för mig! Nu vill jag ha mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0