har ändå inget att skriva om så..

Vad heter du?
Sofia
Vad är det för för på byxorna du har på dig?
Hehe, jag har inga byxor på mig just nu.. wohoo!
Vad lyssnar du på just nu?
Ingenting, eller jo. Tvn.
Vad gjorde du igår kväll?
Kom hem ganska sent från min ridskola, där jag tävlade i både hoppning och dressyr, så jag var bara hemma och slappade.
Vad var det sista du åt?
Flingor, special K med choklad och jordgubbar i!
Hur är vädret hos dig just nu?
Mörkt. Typ kolsvart. Och kallt.
Vem var den senaste personen du pratade med i telefon?
Moa! 
Vad det första du lägger märke till hos det andra könet?
Ögon och humor tror jag.
Hur mår du idag?
Tidigare idag var det rätt okej. Senare idag mindre bra och nu är jag på topp. hehe
Vilken är din favoritdryck?
Till frukost är det oboy men annars iskallt vatten. Vatten med is är så himla gott! 
Favoritsport?
Att titta på är nog hockey, ridning och motorsport. Men att göra själv är nog också ridning och cross. Åka skridskor gillar jag också!
Hårfärg?
Mörkbrun, men nu lite ljusare pga solen.
Ögonfärg?
Bruna.
Soluppgång eller solnedgång?
Både och! Kan inte välja, hihi.
Syskon?
En dryg men söt brorsa på 12 år.
Favoritmånad?
Augusti.
Favoritmat?
Kinamat, mmmm fy vad det är gott. Speciellt stekt ris med kyckling.
Senaste filmen du såg?
Gud, jag kommer inte ihåg. Det var ett tag sen.
Favoritdag i veckan?
Fredag! Eller onsdag, för då slutar jag tidigt.
Favorithobby?
Det är nog att bygga hinder på en agilityplan eller att hästhoppa. Ja, jag är nog ett litet hoppfreak. Det kallade min ridlärare mig för några år sen.
Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Nej det tror jag inte, men det beror ju på om man är bra vänner och känner varandra sen innan eller om det är en helt ny person.. För då vågar jag nog inte.
Favoritlåt?
Det ändras varje dag för mig. Det går liksom inte att välja.
Sommar eller vinter?
Gärna sommar, fast helst utan ormar. Jag hatar ormar.
Kramar eller kyssar?
Både och!
Förhållande eller "one-night-stand"?
Förhållande.
Choklad- eller vaniljglass?
Choklad.
Hur bor du och med vem/vilka?
Villa med min familj. Mamma, pappa och brorsa.
Vad läser du för böcker just nu?
Ingen, haha. Men jag har lånat en bok som man måste läsa på svenskan så jag lär väl börja läsa den snart.
Hur ser din musmatta ut?
Har ingen. Har inte ens en mus.
Favoritsällskapspel?
Kortspel!! Asså jag är så jävla bra på att spela så det inte är sant, det är det ända jag gör på rasterna nu för tiden. Spöar skiten ur mina kompisar, hehe.
Favorit data/tv-spel?
Sims 3 och hm.. Fifa? Eller så är det nog det där spelet på Wii där man spelar tennis. Kommer inte ihåg vad det heter. 
Kan du nudda näsan med tungan?
Nej, haha.
Kan du korsa ett öga åt gången?
Nej, jag försökte nyss. Och nej.
Är du romantisk?
Jo det tror jag att jag är.
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0