bara för att jag har tråkigt

SENASTE:
Dryck: Hm. Vatten tror jag.
Telefonsamtalet: Idag har jag inte pratat med någon, men det borde vara typ mamma eller pappa.
SMS: Maria.
Sång du lyssnade på: Nån på min spotifylista?

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja.
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Skrattat så att du har börjat gråta: Nej, hahahah. Jo såklart.I mitt liv händer det varje dag, tro mig.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Jajamen.

BLANDAT:
Hur många barn vill du ha: Två.
Vill du ändra ditt namn: Nej.
Vilken tid vaknade du idag: Runt 9.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Jag kollade på en film tror jag. Men jag kommer inte ihåg vilken. Hehe.
Någonting som du längtar till: Hösten, fast den är ju redan här. Jag längtar till fredag. Först är det hoppträning och då ska Julia fota mig. Sen är det Insparken som gäller! - Insparken var visst på lördag. Haahha!
Vad är ditt namn: Anna Sofia Katarina Samuelsson.
Singel/upptagen: Singel.
Stjärntecken: Skorpion.
Hårfärg: Blekt brunt hår.
Långt eller kort: Kort. Fast inte jättekort!
Längd: 165.
Vad gillar du gällande dig själv: Min humor.
Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
Operation: Det måste vara halsmandlarna.. Tror jag.
Tatuering: En drake som täcker upp hela ryggen.. Inget märkvärdigt.
Sporten du spelade: Ridning. Jag började när jag var 5 och håller fortfarande på med det. Det ni! Typ 11 år har jag hållt på.. Och jag har fortfarande ingen jävla häst!
Vaccination du minns: Jag kommer inte ihåg. Jag hade astma när jag var liten så det var väl nått sånt tjafs.
Konsert: Robyn!
Förälskelse: Daniel, hahahahahah. Det var tider det.
Alkohol du drack: Hahaha, jag vet inte.

JUST NU:
Äter du: Nada.
Är du på väg att: Nysa? Nej. Det var visst hosta..
Väntar du på: Att den jävla förskylningen ska gå bort!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Kramar.
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: Bådeoch.
Snygg mage eller snygga armar: Armar. T-shirt muskler ska det vara - oooooh my!
Känslig eller inte: Känslig.
Ragg eller förhållande: Förhållande.

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja.
Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj och mina vänner.

Kommentarer
Postat av: emelie

va :o insparken är väl på lördag? :o eller? x)

2010-09-01 @ 16:54:46
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0