hej jag kommer från john bauer och jag undrar om det finns någon apu plats här....

Idag har vi varit ute och letat efter APU plats. Jag, Mackan, Elin och Dennis tog bussen till valbo och där sprang vi runt. Jag och Elin käkade på ikea, vi stod och väntade tills dem skulle öppna.. Vi och pensionärerna, hahahah! Och kockarna i köket bara tittade och skrattade åt oss. Undra varför? Hahaha. Sen gick vi och käkade med grabbarna på donken. Vad hände mer då? Vi var på stan också och då passade jag på att springa in till Julia som praoar på Blå den här veckan. Kulkul.

Idag är en hästfri dag. Funderar på att åka och träna med min hund men vi får se. Om mamma eller pappa kan skjutsa mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0