idol

Jag kom hem runt kl sex idag. Från stan och tandläkaren. När jag kom hem somnade jag direkt. Jag var verkligen som en död zombie och det är ganska dött right? Iallafall, jag sov i ungefär två timmar, sen väckte min mamma mig. Jag hörde inte vad hon sa men jag frågade iallafall om det var morgon. Det var det inte, det är fortfarande tisdag för er som inte heller visste. Jag känner mig fortfarande som en zombie förresten. Nu har jag käkat två limpor och en kopp med te. Men jag har fortfarande skitont i halsen så vi får hoppas på att det blir bättre senare. Jag vill inte bli sjuk igen! Nu ska jag sova. Hej.


Btw. Jag missade dem första tio minuterna av idol. Men jag gillade dagens program! Jag har redan fått favoriter som jag tror kommer gå långt! Fast jag är fortfarande upprörd över Jamilla, den där tjejen från "siamesiska tvillingar skämtet". Deras humor var låg, riktigt låg.

Rubrik * Jamilla är chockad men glad över att gå vidare i Idol. Foto: TV4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0