cavallo

Tjabba! Vet ni vad jag gör? Jo jag uppdaterar min iphone på den stationsnära och bloggar från min laptop. Alltså sitter jag med en knä i lap.. En laptop i knät och en annan framför mig. Sweet. Undra vad mina vänner gör? Festar? Ph, det var så förra veckan.. Nej men gud. Nu ska jag försöka vara mer seriös här. Jag vart helt slut efter min träning så jag stannade hemma. Framför datorerna. Skönt det också ibland! Vänta, det var egentligen inte det här jag skulle skriva om.. Jag skulle visa upp mina nya ridbraxor som jag köpte idag! Ett par Cavallo. Både skitsnygga och sköna. Rea var det också, 550kr! Vilket kap.



Det här inlägget kan ju inte bli sjukare.. Aja, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0