min tandborste är rosa

Jag skrev nyss ett stort flum inlägg. Den var full med en massa tankar och sånt.. Mycket flum. Men om jag publicerade den skulle folk tro att jag är knäppare än vad jag redan är. Och det är ju inte bra.

Vad ska jag skriva nu då? Idag efter skolan åkte jag hem. Jag drack ett stort glas med yoghurt. Det var gott. Sen tog jag moppen till stallet och var där några timmar. Jag red Cassie till en ridbana som ligger i närheten b.la. Där körde jag mycket lydnad och trix. Så som backflip och paris hilton.

Hahah, nej inte precis då. Men nästan. Tack Dennis för att du påminde mig om x-games. Jag visste inte att det visades igår på ettan. Men som tur var så låg det ute på svtplay så då tittade jag på x-games i skolan. Hihih. Men där fanns inte hela, inatt tror jag det visas igen. Kl 4. Någon som är påt?


 Tyler Potter Pictures & Photos
Här har vi en av mina favoriter! Potter, Tyler Potter.
 
 Paris Rosen Pictures & Photos
Paris Rosen. Jag tror han försökte göra en paris hilton men är inte säker.

Jag säger som Zachen sa: "Det ser enkelt ut men dödligt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0