"It hits you like a thousand knives stabbing you all over your body. You can't breathe. You can't think. At least, not about anything but the pain"

Tjenamors. Har precis kollar klart på Titanic. Och det är väl ganska klart att jag grinade till den eftersom jag är så känslig när det gäller filmer..? Hehe. Jisses vilka tårar. Aja, iallafall så fick jag väldigt många fina minnen tillbaka när jag kollade på den. Varför? Jo för jag och en av mina bästa killkompisar som jag hade då när jag var mindre brukade leka just Titanic med varandra. Jag var då tjejen och han Jack. Hur gulligt är inte det? Åh jag saknar fan den tiden. Då man inte behövde tänka på något mer än att bara leka och ha roligt!

Aja. Slutskrivet om det. Nu ska jag nog ut och leka lite i skogen med våran Yamma. Sen ska jag ta en springtur. Vad som händer sen vet jag inte, men jag har lust att bara vara hemma idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0