Pappa jag vill ha en italienare

Sitter och chattar med min underbara moster som bor i Italien. Det är inte varje dag man får göra det så jag passar på nu! Hoppar över plugg och allt annat som egentligen borde göras ikväll. Busigt.

Jag var ner och hälsade på henne i somras. Jag hade dem bästa 10 dagarna i mitt liv då. Sista kvällen var vi ner på torget i Padova för att fira våran sista kväll tillsammans. Just den kvällen firade Italienarna något liknande som vi gör på sista april. Då dem hade fyrverkerier och musik till. Det var helt underbart. Vi filmade men just nu hittar jag inte filmerna. Här har jag en kass bild istället:
 
Vi var flera tusen människor som stod på torget tillsammans och dansade till den helt galet underbara musik som spelades tillsammans med alla coola fyrverkerier. Minne för livet alltså! Åh vad jag älskar det här landet. Och folket är helt jävla bäst. Mitt land det här, mitt land.


Kommentarer
Postat av: Moa

Skönaste låten! :D bara en fråga gumman, hur lång tid tog det där för dig att skriva? eller jahaaa... google ;)

2011-04-13 @ 10:35:00
URL: http://moagranstrom.blogg.se/
Postat av: aifos

HIHI

2011-04-14 @ 08:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0