TILL SKOLAN

Kollade nyss in vårat nya schema och då ba: NOOOOOOOOOOOO. Jag har svenska som första lektion idag! Suck. Om det är ett ämne som jag absolut inte gillar.. eller okej då, hatar, så är det just svenskan. Och engelskan. Jag hittar inget positivt med dem lektionerna alls! Usch vilken morgon jag kommer få.. Jag tål verkligen inte det här.. Jag tror faktiskt hela Freja håller med mig om att ingen av oss gillar svenskan riktigt, hehe!

Nej nu lär jag skynda mig iväg. Om man kommer en liten sekund försent till Annas lektion kommer man få en "försening" eller vad det nu heter. Vilket jag inte vill ha. Så hejdå.

Kommentarer
Postat av: linn

hahahah, guuud ;)

2011-08-25 @ 12:07:17
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0