Borde egentligen sova.

SENASTE:
Dryck: Vatten.
Telefonsamtalet: Mamma.
SMS: Linn!
Sång du lyssnade på: Favorite girl(mobba mig inte!!)
Gången du grät: För någon timme sen då jag kolla på en film, haha. Tårarna bara spruta!

HAR DU NÅGONSIN:

Har någon varit otrogen mot dig: Nej. Men om det skulle inträffa skulle han fan dö, att vara otrogen mot någon är det värsta som kan hända. Tycker då jag.
Förlorat någon speciell person: Ja.
Varit deprimerad: Haha ja.
Varit så trött att du somnat sittandes: Yes.

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja.
Fått ditt hjärta krossat: Haha ja.
Skrattat så att du har börjat gråta: Det händer nästan varje gång jag skrattar faktiskt, haha. Lite pinsamt!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja faktiskt.
som är dina äkta vänner: Fan, jag råkade ta bort meningen... Jag kommer inte heller ihåg vad det stod. Skitsamma.
Fått  reda på att någon har pratat om dig: Ja, både bra och dåliga saker.
Kysst en kompis: Yes.

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: No idea.
Vill du ändra ditt namn: Nej.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Först var jag barnvakt åt Elsa i Mårtsbo. Sen kom släkten hem hit och firade mig och pappa tillsammans(vi fyller år samma dag)!
Vilken tid vaknade du idag: Runt 09.30 kanske.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Satt ute på en mysig restaurang med några släktningar! Lyssnade b.la på "Högis" som var där och spela.
Någonting som du längtar till: 8:E AUGUSTI FÖR DÅ KOMMER DIDDI HEMMM!!!! 7 dagar kvar, WOHO!
Senaste gången du träffade din mamma: Någon timme sen.
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: Min blyghet. Säger man ens blyghet? Är det ett ord?? Skitsamma.
Vad lyssnar du på just nu: U SMILE
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha ja.
Vad gör dig irriterad just nu: Att det är apmörkt i rummet. Ser knappt tangenterna.
Vad är ditt namn: Sofia.
Singel/upptagen: Singel.
Stjärntecken: Skorpion.
Kille eller tjej: Tjej.
Hårfärg: Brunt.
Långt eller kort: Mellan skulle jag nog säga.
Längd: 164cm!
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är lycklig. Och att jag verkligen brinner för motocrossen, love it! Mitt allt liksom. 
Piercings: Öronen bara, och så ska det förbli!
Tatueringar: Inga. Men det kommer, hih.
Höger eller vänster: Höger.

DIN FÖRSTA:

Operation: Vet inte vilken som var första.. Men när jag var mindre vart det nog några stycken iallafall. Men kanske halsmandlarna? I donno.
Piercing: Öronen.
Sporten du spelade: Dans.
Husdjur: Kanin som hette Oskar. Jag döpte honom efter en kille i min klass. HAHAHA. Undra vad OW skulle säga om jag berättade det för honom idag!?
Konsert: Vet inte, kanske Robyn?
Förälskelse: Grannen, haha.

JUST NU:
Äter du: Inget.
Dricker du: Inget.
Är du på väg att: Sova.
Lyssnar du på: Those Dancing Days.
Väntar du på: Att det ska bli morgon.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon
Kramar eller pussar
Kortare eller längre
Romantisk eller spontan
Snygg mage
eller snygga armar. Mest mage, haha. Eller armar? GAH. Jag kan inte bestämma mig.
Tatueringar eller piercingar
Känslig eller inte känslig. Hatar dem som är kalla.
Ragg eller förhållande
Bråkstake eller tveksam: Haha vadå tveksam? Ofta bråkstake och tveksam är motsatta?

HAR DU NÅGONSIN:

Legat med en främling: Nej.
Tappat glasögon eller linser: Nej. Eller jo, kanske solbrillor sådär i marken men inget mer, hehe.
Krossat någons hjärta: Ja.
Har du blivit arresterad: Nej.
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja.

TROR DU PÅ:
Dig själv: Yes.
Mirakel: Yes.
Kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Himlen: Yes.
Tomten: Klarre!
Att kyssas på första dejten: Haha ja om det känns rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0