howdy dudy

Hej hopp! Ställde precis klockan på 8.50! Hjälp. Varför då tänker ni då. Jo det är för att jag ska rida häst imorgon!! Haha hur kul? Jag har inte gjort det på aplänge! Förut(förra året och 12 år tillbaka) red jag MINST två gånger i veckan. Nu har jag tappat lusten för det helt. Visst tycker jag det är roligt att rida, men allt annat som tillhör själva ridsporten har jag tröttnat helt på. Vilket jag tycker är skönt, för usch vad ridsport tar på ens krafter!

Iallafall. Nu tillbaka till det jag egentligen skulle skriva! Hela den här helgen har jag ansvar för Peters häst. Han och Anna ska iväg på tornerspel(med en av deras hästar) så då har jag fått äran att ta hand deras andra häst.. Enya. Det är en Tinker, som är rätt stor och muskulös rättare sagt. Så det ska bli kul! Det är alltid lika avslappnande att rida tycker jag. Lika avslappnande så som i skogen och på banan.

Här har vi några bilder som är tagna genom åren. Dem flesta är faktiskt inte såå gamla. Men det känns ändå som att det var 100 år sen sist.

  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0