flät hysteri

Jag googlade nyss på flät hysteri. Då kom det upp en jävla bild på en orm. Jag tror det var en orm iallafall. Sjukt. För det kan ju inte vara en aslång fläta som ligger där på marken!? Eller hur? Hehe. AAAAAAAAAAAAAH. Jag hatar ormar. Usch nu ryser jag också. Era äckel ormar. Jag hatar er. Ni ska förpörskan dö. DÖ säger jag.
Jag vågar knappt röra mig nu känner jag. Hur ska jag kunna överleva i sommar? Jag kommer dö. Jag bor ju fan i skogen. På min gravsten kommer det stå "Här vilar Sofia Samuelsson, uppäten av orm". Gud jag är störd.
Iallfall. Det jag egentligen ville säga var att jag har blivit helt galen i flätor. Fy vad snyggt det är att ha en slarvig fläta sådär. Det är galet fint.

Tänk att ha en orm i håret. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Fy jag skrämmer ju upp mig själv.

Kommentarer
Postat av: linn

haha jaaa asbra :D

2011-02-20 @ 15:44:22
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0