i could conquer the world with just one hand as long as you were holding the other

Sitter i sängen och funderar på vad jag ska göra denna fina underbara lediga måndagsmorgonen. Lite senare idag träffa Moa och Emelie men först ska jag städa lite här hemma tänkte jag. Eller ja, jag vill inte. Men jag måste väl.. Jag försöker komma på något annat att göra än att städa. Men jag måste nästan städa eftersom det ligger potatismjöl på golvet. Hehe, fråga mig inte varför det gör det, mjölet är bara från ett av mina experiment jag gjorde för någon dag sen. Och om ni undrar om experimentet funkade så gjorde det inte det. Skitsamma. Nu lär jag lyfta röva och börja städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0