om jag säger såhär, det här är två mattanter

Dagens låt: Do it like a dude - Jessie J OCH Going out tonight - Carl Norén
Dagens frisyr: Plattat hängande.
Dagens make up: Inte mycket, mascara och foundation.
Dagens klädsel: Svarta byxor med skinndetaljer, en tröja jag gjorde själv i nian och en halsduk på det.
Dagens dricka: Cola och vatten.
Dagens mat: Macka på waynes, fika på M&B, fruktsallad OCH kyckling. Mums vilken dag alltså!
Dagens godis: Waynes-killen, hihihihihihi.
Dagens film: I rymden finns inga känslor.
Dagens tidning: Har inte läst någon idag.
Dagens vän: Julia Skarp!
Dagens person: Gubben med hunden i det röda kopplet.
Dagens vill ha: Väska.
Dagens saknad: Jadu.
Dagens köp: Tröja och mascara, samt käk och fika.
Dagens bästa: Julia och jag.
Dagens sämsta: Inget. Allt har varit buena.
Dagens internetsida: SVT och bloglovin.
Dagens beroende: Nja, inget speciellt.
Dagens roligaste: Hela Julia, haha!
Dagens blogg: Min såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0