SHREK

Jag är förbannad. Förbannad på den där jävla Blondaa. Han skrev tidigare i veckan att han skulle uppdatera sin blogg med en rolig sak. Klockan 16.00 på söndag skrev han. Och tror ni han har gjort det då? NEJ. Han får mig att tappa lusten för bloggningen. Herregud. Om han slutar med bloggningen ska jag det med, så enkelt är det. Hans blogg är den första bloggen jag går in på när jag sätter på datorn, tillochmed den sista jag kollar på innan jag stänger av. Bara för att kolla om det har kommit upp något nytt dem senaste minuterna liksom. Men nu var det för sjutton jävligt längesen jag läste något nytt där. MARTIN LJILJA, jag börjar bli riktigt arg på dig. Fast nej, man kan inte vara sur på honom. Han är för underbar för det. Men skärp dig nu. Uppdatera för fan..!! Galen.
Haha, skönt. Nu har jag sagt det. Vad har hänt idag då? Jo, imorse tränade jag agility med mamma och hunden våran. Sen åkte vi hem till Eriksson på 19-års kalas. Efter en massa mat och alldeles för mycket tårta hemma hos dem åkte jag ner på stan där jag fikade ÄNNU MER med brudsen mina. Vi planerade inför imorgon då det kommer hända en del grejer. Pulkaåkning, korvgrillning och pyjamasparty! Wooop, vi kommer ha det så jävla bäst imorgon vi tre. Vi shreks.

Kommentarer
Postat av: emelie

neeeeej du får inte sluta blogga. då spöar jag blondaa!



och ja, vi kommer ha det jättebäst :D

2011-02-27 @ 22:27:24
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: andrea

snyggt med så ljusa läppar?? NEJ! :P hahah

2011-02-28 @ 19:19:20
URL: http://redlips.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0