Och jag lämnar inga fotspår ens i sand


Förra veckan tipsade Andrea mig om en drama film som gick på SVT. Imorse kollade jag på Sherlock The Blind Banker på svtplay och jag föll för den direkt. Sikken bra! Jag satte igång filmen för att försöka somna till den men Sherlock var så spännande så det gick inte att sluta kolla! Haha. Fem toasters.

Jag har förresten inte sovit någonting alls inatt, iallafall inte sen halv tre så det är därför jag sitter hemma just nu och ser ut som en jävla zombie! Jag är trött som fan, men det går bara inte att sova. Någonting måste vara fel! Haha, jag har alltid varit den där som kan somna på alla konstiga ställen vad det nu än är för tid på dagen.. Aja skitsamma, jag är hemma idag!


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- gud vad härlig bild!

2011-02-10 @ 13:42:10
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: linn

mmmm, pizza är great!

2011-02-10 @ 17:14:44
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0