Agilitysöndag(hehe).

Tänkte bara säga att jag inte ska upp till skolan imorgon. Inte heller på tisdag. För jag är ledig. LEDIG!! Tack gode gud för att det finns studiedagar. Tack tack och tack. Så den här veckan går jag bara i skolan i tre dagar. Sen lov. How sweet?

Idag har jag som vanligt tränat agility. Först var jag med i mammas grupp, där jag hjälpte dem bygga hinder osv. Efter deras grupp var jag själv med och tränade med undomarna från Gävle Hundungdom. Mysigtmysigt. Det gick dåligare idag än vad det har gått förut, men jag fick till ett fint avslut iallafall! Jag är nöjd. Som alltid.


Aja. Ha en fortsatt trevlig söndag, för det ska jag! tarzan.


Kommentarer
Postat av: emelie

ååå vad orättvist livet ska vara

2011-02-20 @ 17:41:27
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: Moa

jag har en tröja som jag har fått från gävle hundungdom! har haft dansuppvisning för dem, heheheh.

2011-02-20 @ 18:29:11
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0