Its like boom boom paaow!


Efter tio minuters krångel och bråk med plastet runt det nya numret av Elle sitter jag här nu helt nöjd. Idag har jag varit med min bästa menskompis och efter henne var jag och klippte mig. Innan velade jag jättemycket på hur jag ville ha det, kort eller fortsatt långt? Jag bestämde mig för att bara ta topparna men det råkade bli kort. Oj jävlar tänker ni då.. Haha jag med, men det vart bra ändå. Men jag vågar nog inte gå tillbaka till henne... Fast jag hatar att byta frisörer, BLIR GALEN. Jag vill ha min Tessan tillbaka, hon vet ju hur man vill ha det, men att åka till Ockelbo varje gång för att klippa sig är inte så kul kanske. Blä. Fast jag ska egentligen inte klaga, det vart ju bra tillslut. Hehe.

Någon bild får ni inte för jag hatar att lägga ut bilder på mig själv, känns så konstigt. byebye

Kommentarer
Postat av: andrea

jag blir GALEN på dina snygga bilder!!! ;)

2011-02-23 @ 13:16:39
URL: http://redlips.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0