Om en minut om en sekund

Just nu är jag så glad så jag känner inte av min onda rygg alls. Haha hur det kan bli. Jag säger som min kompis Ralf "59plusarn" säger: "Man ska inte klaga.. Men fyfan vad kallt det är!" Haha vilken gosgubbe. Och för er som inte riktigt hängde med här.. Imorse var jag tidig till bussen så jag fick frysa lite extra idag. Men det gjorde inget för jag träffade på en gubbe som också skulle ta min buss. Han och jag pratade(läs; han pratade, jag höll bara med) med varandra som att vi hade känt varandra hela livet. Värsta pratglada gubben! Haha, iallafall. Vad var det jag skulle skriva egentligen? Jag kommer inte ihåg. Skitsamma. Jag är trött. Men idag har jag iallafall fått ännu en fin kompis, en 59+. Livet är rätt skönt ibland. Hehe.
NU; SOVA.


Kommentarer
Postat av: andrea

hahahhah, gud vad roligt facebook status du har hittat!! vart måste jag bara fråga :P

2011-03-02 @ 23:12:29
URL: http://redlips.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0