agility, tjalalala

Var med om en nära-döden-upplevelse på väg till hundträningen imorse. Fyfan vad halt det är ute nu! Aja, annars har det gått bra på agilityn. Ludde skällde hela tiden för att han var så taggad. Haha! Och vi körde klass 3 på banan idag(fast den var lite förenklad för våran grupp, eftersom vi är bara på klass 1) Men så ska man göra. Man ska träna lite svårare banor än vad man tävlar. Men ja, det har gått bra idag. Fast det skulle inte sitta helt fel med en till träningsdag i veckan tycker jag. Jag funderar faktiskt på att börja träna med ungdommarna igen, på GHU, men dem träningarna har väl inte börjat än skulle jag gissa på.. Så vi får se! Jag har ju annars inget att göra om veckorna nu eftersom jag har slutat med ridningen. Tjillevipp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0