Bevisa det



Idag har jag inte gjort så mycket, har för det mesta tagit det lugnt. Ja sånt där man ska göra på sändagar, hehe! Jag var med Moa en stund imorse, sen har jag också sprungit med hunden min. Vi sprang till Furuvik som är några kilomter bort. Och ni anar inte hur bra han var idag, det gick sjukt bra! Han travade fint bredvid mig hela tiden med inga stopp eller någonting. Det är ju apkul att springa när man har en hund som lyder och springer fint bredvid en. Nöjd tjej här!

Nu har jag precis kollat klart på Solsidan och Ponnyaktuten på svtplay och tv4play. Tack gode gud för att dem sidorna finns. Aja, nu ska jag snart krypa ner i sängen och tagga skola imorgon. Datakunskap och Bransch- och produktkunskap sådär på en måndag, helt ok.

Kommentarer
Postat av: linn

de var rasmus en killkompis lag, från strömsbro :) 91:or o 92:or mot gubbar hehe ;D

2011-01-30 @ 23:18:58
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0