fbk

Jag kom precis hem från Maria och Marcus nya lägenhet, och usch så avis jag är på dem! Den är verkligen underbar. Tänk er, en helvit lägenhet med mörkt fint trägolv. Mums! Anyway. Just nu sitter jag i soffan med en banan men jag ska väl snart sova. Och självklart är jag taggad på hundträningen imorgon. Som alltid! Hihi. Vi tänkte träna på slalomen lite extra mycket, eftersom vi inte gjorde det förra veckan då vi hade planerat det. För då var inte bågarna med, MEN imorgon ska dem det tydligen! Sweet.
Jag vet inte om dem ser ut såhär eftersom jag själv inte har jobbat med dem förut. Men jag tror det.. Aja, det ska bli spännande att se hur dem funkar iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0