hej jag heter sofia och jag har tråkigt, hejdå.

SENASTE
1
. Kompisen du träffade: Moa.
2. Personen du pratade i telefon med: Maria.
3. Du fick SMS av: Mamma.
4. Du kramade: Moa.

IDAG
5. Kläder: Tights och en stickad tröja.
6. Bättre än igår: Nja,

IMORGON
7. Är det: Måndag.
8. Planer: Plugga,
9. Något tråkigt som händer imorgon: Skola, fast det är rätt ok ändå faktiskt..

FAVORIT
10. Nummer: 2 som i bajs, hahahahahahhaha.
11. Färg: Svart, hehe.
12. Årstid: Vår. 
13. Saknar du någon?: Om jag gör! Så det gör ont..
14. Humör för tillfället?: Trött, jag skrattar åt allt.

FRÅGOR OCH SVAR.
15. Det första du gjorde imorse? Vakna och gick ut med hundarna med Granström.
16. Vad åt du sist? Frukost.
17. Vad irriterar du dig på?: Ganska mycket. Idioter bl.a.
18. Tror du på distansförållanden?: Njaa.
19. Vem tänker du på just nu?: Haha, gissa tre gånger.
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Nej.
21. Vart reste du sist?: Utomlands? Italien isfl!
22. Vad gjorde du igår kväll?: Var med Moa.
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Bådeoch vill jag säga, pappa på sättet och mamma på utseendet.
24. Ler du ofta?: Ja.
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Jarå.
27. I vems säng sov du i igår natt?: Sov i en soffa, i min soffa.
28. Vilken färg har din tröja?: Grå och blå.
32. Är du en glad person?: Jodå.
33. Vad gör dig glad?: Vänner.
34. Önskar du att du var lyckligare? Nej, är lycklig.
35. Är lycka överskattat?: Haha nej.
36. Kan musik göra dig glad?: Klart! En låt kan ju förändra humöret helt.

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Hemlis.
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Hahahaha nej.
44. Är du en mobbare?: Japp, jag mobbar allt och alla.
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja.
46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja.

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Jag gillar min klass och själva skolan.. Men mindre lärarna så det är dem som gör allt pissigt i skolan. Så nej.
48. Favoritämne?: Idrott och näthandel.
49. Värsta ämne: Engelska för jag har en jäääääääääävligt kass lärare där, förlåt med det är sant!
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Det är samma mat så det är lika gott. Och ångköket är väl helt ok! Bättre är sodexo iallafall.
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja.
31. Gråter du när du skadar dig?: Nej, haha händer inte ofta.. Jag gråter mest när jag skrattar och är ledsen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0