pruttbook

Fyfan vilken kass dag! Jag råkadade åka mycket tidigare till skolan än vad jag behövde. Så då åkte jag hem igen och åkte sedan tillbaka efter några timmar. Då hade vi engelska i 90 minuter där vi läste en bok. Sen slutade vi. Fy helvete vilken värdelös dag. Jag kunde lika gärna stanna hemma. Aja. Efter skolan skjutsade Elin och Silver mig hem till Maria och där kollade hon och jag på The Social Network. Eller ja försökte iallafall, vi båda somnade.. Jag har nog aldrig sett hela den där filmen, jag har nog råkat somna en liten stund varje gång. Haha. Men mysigt hade vi!


Kommentarer
Postat av: andrea

jag skulle vilja se den filmen ! ;) hur var början? :P

2011-01-26 @ 13:24:50
URL: http://redlips.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0