Klantarsel

Igår råkade jag klippa fel i min älsklingströja. Jag skulle klippa till den där nere vid midjan men istället råkade jag klippa hela sidan upp mot armen. HAHA. Jag kan visa en bild på tröjan senare idag så det är lättare att förstå hur jävlig jag har varit. Men förstå hur arg jag är på mig själv just nu? Jag älskar den här helt underbara stickade svarta mer än alla andra kläder. Och den är just nu helt förstörd. P.ga. mig! Aja, jag kanske kan laga den med någon svart tråd. Vi får se, annars är den bara att slänga. Snyft.

Ojoj, nu hinner jag inte skriva mer! Nu ska pappa, jag och mitt alldeles för smutsiga hår åka ut till Skutskär för att köra lite hoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0