LÖRDAG

Tjena! Sitter inne nu en liten stund för att komma bort från solen lite. Vilken värme!! Iallafall så måste jag göra lite ärenden i stan och köpis idag. Idag och imorgon är mina enda lediga dagar den här veckan, så jag måste passa på att få dem här sakerna gjort då tänkte jag.. Faaast det hade inte varit fel att åka någonstans och göra första doppet i havet.. som säkert alla tänker göra idag! Men aja. Det får bli sen. Den här veckan kommer jag ha fullt upp med jobb så det inte är sant. Men som tur är jobbar jag ute, så jag får sol på mig hela dagarna när jag står där ute och säljer. Sen får man ju också pengar för det. Grymt.

Om 6 dagar är det "skolavslutning" Så jävla galet!! Skönt eller vad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0