Trött

Godmorgon godmorgon. Kom precis på att vi börjar kl9 idag och inte 8.30. Fan, då hade jag ju kunnat sova ännu mer! Jag kan inte somna om nu heller, aja. Men lite mer sömn skulle jag verkligen inte tacka nej till, jag är så fruktansvärt trött just nu så jag vet inte vad.. Jag kom dels hem rätt sent igår, sen satt jag också uppe ganska sent med det där jävla "talet" jag ska redovisa idag. Jag känner på mig att det inte kommer gå bra. Det är inte heller någon idé att försöka för jag, som precis alla andra, har gått och blivit skoltrött. Hehe. Varför ska man som lärare sätta den här redovisningen på våran sista skoldag innan vi går gå på lov? Vi vill ha sommarlov och det är NU.

Nej nu måste jag höja volymen och börja piggna till inför skolan! Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0