Underbara söndag!


Ciao bellas! Igår vart det så sent med Linn så hon slagga här. Vi var helt dö så vi tog en varsin soffa här hemma och somna i den. Haha. Nu har hon iallafall åkt hem. Dagens planer är att åka iväg till skutskär med pappa och Natalie. Jag har inte kört på ca 3 veckor nu, så snacka om att jag är taggad till lite träning?!!

Btw. Jag har nu äntligen fått bilderna från Marias och Davids student. Jag vill jättegärna lägga upp bilderna här, men jag har alltid tyckt det har varit föör personligt att lägga upp bilder på sin släkt på bloggen.. Så ja, vi får väl se hur jag gör med dem.


SV: Maria det är jag som har boken! Sorry, du får tillbaka den snart.


Kommentarer
Postat av: linn

HÄHÄ säg så du!

tack själv :D

2011-06-13 @ 00:46:52
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0